Принц Гаррі подав до суду на таблоїди Тhe Sun і Daily Mirror


Британський принц Гаррі подав до суду на власників таблоїдів Тhe Sun і Daily Mirror та звинуватив їх у зламі його телефону і перехопленні голосових повідомлень

Про це повідомляє The Guardian. Об этом сообщает fakti.in.ua со ссылкой на СМИ.

1 жовтня герцог заявив, що судитиметься з Daily Mail і звинуватив ЗМІ в цькуванні його дружини Меган, позов подала його дружина. У прес-службі Букінгемського палацу підтвердили подачу позову.

Представник News Group Newspapers, яка випускає газету Sun і нині закритий таблоїд the News of The World підтвердила, що з компанією буде судитися герцог Сассекський.

Джерело в компанії Reach, якій належить газета Mirror, сказав Press Association, що там знають про початок тяжби, але не отримали ще повідомлення від суду. Обидва позови були подані суд ще 27 вересня.

Guardian припускає, що Гаррі вважає, що міг постраждати від незаконних методів збору інформації на початку 2000-х років. Видання називає його дії "тотальною війною" з британською пресою і вважає, що подружня пара вирішила жорстко змінити позиції і почати відстоювати недоторканність приватного життя.

Герцогиня буде судитися з Daily Mail за публікацію фрагментів її листів батькові, з яким вона в сварці. Коментуючи цей розгляд, Гаррі звинуватив журналістів у веденні пропагандистської кампанії проти його дружини і додав, що таке цькування руйнує життя. Він нагадав, що ЗМІ погубили його мати, принцесу Діану, і тепер вибрали своєю жертвою його дружину.

  • Нагадаємо, церемонія хрещення Арчі, сина британського принца Гаррі та Меган, відбулася в суботу, 6 липня 2019 року, у приватній каплиці Віндзорського замку — головної королівської резиденції, неподалік якої оселилося подружжя.

Джерело статті: “http://espreso.tv/news/2019/10/05/prync_garri_podav_do_sudu_na_tabloyidy_the_sun_i_daily_mirror”

ТОП новости

Вход

Меню пользователя